Гарантії

ГРУПА КОМПАНІЙ Бєлагро: 0% РИЗИКІВ!

При укладанні першої угоди з компанією-постачальником у Клієнта виникає цілий ряд страхів, пов'язаних з початком нового співробітництва. І ці страхи можна назвати безпідставними. Ризики супроводжують клієнта протягом всієї угоди.


Група компаній Белагро піклується про те, щоб всі етапи угоди пройшли чітко і зажадали від Клієнта мінімум витрат (фінансових, часових і моральних). Безпека Клієнта є пріоритетом для нашої компанії. Очевидно, що набагато краще запобігти небезпеці, ніж боротися з наслідками. Саме тому ми постійно досліджуємо і аналізуємо ризики, пов'язані з купівлею техніки і запасних частин. Крім того, робота нашої компанії спрямована на виключення будь-яких видів ризиків Клієнтів при роботі з Бєлагро.

Нижче описані найпоширеніші страхи Клієнтів, що виникають при купівлі техніки і запчастин, і рішення Групи компаній, спрямовані на їх виключення.

1. Страх вибору невідповідної техніки.
Мало вибрати для роботи якісну техніку, набагато важливіше вибрати техніку відповідну. Техніка, правильно підібрана з урахуванням поставлених завдань і специфіки діяльності, є основою для успішного ведення робіт у всіх галузях народного господарства. Саме тому Група компаній Бєлагро використовує практику консультування. Це стосується не тільки питань вибору техніки з урахуванням всіх побажань, а й питань підбору комплектуючих, експлуатації техніки і багатьох інших. У будь-якій філії Групи компаній Вам відповість на всі питання, пов'язані з технікою, запчастинами та сервісом.

2. Страх переплати по кредиту.
Група компаній Бєлагро надає Клієнту можливість покупки техніки з використанням цілого комплексу фінансових інструментів. Ми співпрацюємо з банками, що пропонують мінімальні відсоткові ставки по кредитах для фізичних і юридичних осіб. Крім того, широкий вибір пропонованих нами інструментів дозволяє Клієнту вибрати найбільш підходящі. Варто відзначити також, що дохід компанії Клієнта безпосередньо залежить від термінів покупки техніки. Техніка, куплена сьогодні, відразу починає працювати на компанію, приносячи Клієнту дохід. Крім того, потрібно враховувати цінність грошей в часі. Це означає, що сума кредиту, отримана сьогодні в банку, за вартістю вище такої ж суми (навіть з урахуванням відсотків), виплаченої банку після закінчення терміну кредиту. Також не варто забувати про інфляцію: наприклад, при 12% -ої інфляції процентна ставка по кредиту в розмірі 12% річних - це вигідно.

Таким чином, кредити, пропоновані партнерами ГК Бєлагро - ефективний інструмент, що дозволяє Клієнту купувати техніку і при цьому не тільки економити, але і примножувати гроші.
Крім того, ми пропонуємо великий вибір альтернативних фінансових інструментів. У їх числі — лізинг,  факторинг (альтернатива відстрочення платежу), субсидування і багато інших. Різноманітність фінансових інструментів і допомогу наших співробітників в їх підборі дає можливість кожному Клієнту ефективно здобувати необхідну техніку.

3. Страх співпраці з недобросовісними компаніями (втрата грошей).
Група компаній Бєлагро гарантує прозорість відносин Постачальник - Клієнт і всього документообігу, що супроводжує покупку. Тому Клієнт має можливість контролювати абсолютно всі етапи угоди.
Нашу позитивну репутацію ми напрацьовуємо вже 20 років, чесно працюючи на ринку техніки та запчастин. Ще до початку операції Клієнт може ознайомитися з необхідними документами (реєстраційними, дилерськими свідоцтвами та ін.). Довіра наших Клієнтів є найкращим підтвердженням цього.

4. Страх відмови або зриву відвантаження товару в регіони, порушення термінів поставки.
Для того щоб бути ближче до Клієнта, з кожним роком в Росії, Україні, Казахстані і Білорусі відкриваються нові філії і торгові точки Бєлагро. Однак навіть якщо Клієнт перебуває далеко від нас, цей ніяк не впливає на можливість відвантаження товару. Ми здійснюємо доставку товару в регіони як своїм, так і залученими транспортом. Наявність свого транспорту дозволяє нам не залежати від логістичних компаній. До послуг сторонніх перевізників ми вдаємося лише в крайньому випадку. Це гарантує можливість отримання Клієнтом замовлення в будь-який зручний час.
Всі пункти, що стосуються руху товару, зафіксовані в договорі між ГК Бєлагро і Клієнтом. Зокрема, це відноситься до термінів і іншим умовам відвантаження. Крім того, нами передбачені штрафні санкції за порушення умов, зафіксованих в договорі, що є додатковою гарантією для Клієнта.

5. Страх отримання товару в неналежному стані.
Добре вибудувана система складської логістики дозволяє поставляти Клієнту техніку в робочому стані, а також ретельно перевіряти комплектність товару безпосередньо перед відвантаженням. При зберіганні техніки на складі фахівцями по гарантії та сервісу постійно здійснюється контроль робочого стану товару.
Крім того, перед відвантаженням техніки Клієнту проводиться обов'язкова передпродажна підготовка. У неї входить контрольна перевірка працездатності, комплектація всіх необхідних документів та рекламної продукції. Після такої підготовки техніка повністю готова до роботи.

6. Страх не знайти комплектуючі та відмова від сервісного обслуговування.
Формування асортименту Групи компаній Белагро відбувається таким чином, що в наявності завжди є запасні частини та комплектуючі до продукції, що поставляється нами техніці. У разі поломки це виключає простої техніки, пов'язаний з пошуком запасних частин і комплектуючих до неї.
Крім того, ми надаємо обов'язкову гарантію на всю продукцію, що поставляється нами техніку, а також здійснюємо обов'язкове гарантійне і післягарантійне обслуговування для кінцевих споживачів. Наявність власного парку сервісних автомобілів робить можливим швидкий виїзд фахівців для усунення несправності.
Технічний сервіс  є візитною карткою Групи компаній Бєлагро. Наші фахівці Управління гарантії та сервісу постійно підвищують свій професійний рівень для того щоб надати кваліфіковану допомогу кожному Клієнту. Ми цінуємо час і гроші Клієнта, тому зводимо до мінімуму простої техніки, пов'язаний з її ремонтом. Мобільні сервісні служби Бєлагро функціонують практично в усіх регіонах присутності Групи компаній.

Мета Групи компаній Бєлагро — звести до мінімуму всі ризики, що виникають в процесі відносин між Клієнтом і Постачальником. Ми прислухаємося до думки кожного Клієнта, постійно покращуючи рівень обслуговування та підвищуючи рівень професійних компетенцій своїх співробітників. Ми завжди готові до роботи з рекламаціями і приймаємо письмові відгуки про нашу роботу на електронну пошту і по телефону. Крім того, за допомогою сайту Ви можете замовити дзвінок, подякувати, поскаржитися або внести конструктивні пропозиції в роботу Групи компаній Бєлагро.

Ваша заявка була відправлена. Найближчим часом наші фахівці з Вами зв'яжуться за вказаному Вами телефону.

Представтеся
Полі обов'язково для заповнення
Ваш телефон
Введіть правильний номер телефону
E-mail
Введіть правильний e-mail
Ваше місто
Ваше місто
Корсунь-Шевченківський
Тема
Тема
застосовність фінансування доставка ціна, наявність інше сервіс та гарантія
Час для дзвінка
08:00
08:00 09:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00 19:00
19:00
08:00 09:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00 19:00

Ми постараємося передзвонити в зазначений час

Якщо ви не хочете чекати, то телефонуйте нашим ввічливим консультантам:

+380 (4735) 3-12-49
Назва
Представтеся
Полі обов'язково для заповнення
Ваше місто
Ваше місто
Корсунь-Шевченківський
Ваш телефон
Введіть правильний номер телефону
E-mail
Введите правильный e-mail
Повідомлення
Ви можете додати будь-які документи (наприклад, список необхідних позицій)